poniedziałek, 25 września 2017

Terapia wykrojnikami

Wyciąganie koronkowych scrapków z wykrojników działa na mnie terapeutycznie - dziubię pomalutku pęsetką lub igłą w te wszystkie dziureczki, pozbywając się kolejnych niepotrzebnych elementów, by ostatecznie otrzymać coś naprawdę pięknego, misternego i delikatnego. Wierzcie mi lub nie, ale nawet folia bąbelkowa nie działa tak relaksująco.

Przy okazji tworzenia tej kartki miałam okazję do naprawdę porządnego relaksu, a to za sprawą bardzo koronkowej serwetki i ażurowej gałązki od Craft Passion. Cudowne uczucie...


Nie mniejszą przyjemność sprawił mi dobór kolorów. Chciałam wykorzystać szare deski, które od pewnego czasu zalegały w mojej szufladzie i za punkt honoru postawiłam sobie dopasowanie do nich czegoś radosnego. Z pomocą przyszła mi paleta od Studio75, a w niej ciekawe połączenie szarości, błękitu i różu.


A że przy okazji ta kartka przypomina mi zachód słońca nad chorwackim wybrzeżem (widzieliście kiedyś ogniste niebo w zetknięciu z chłodną taflą morza i szarą kamienistą plażą? magia...), to pasuje również do wyzwania Scrap And Me i ich pięknego moodboardu.

    

Znalazły się tu również barwy (podobno) charakterystyczne dla uleksytu, a do tego elementy kartki są delikatne, jakby kruche - to wyzwanie Kartkowego ABC także bardzo tu pasuje.

5 komentarzy :

  1. Śliczna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wonderful design! thank you for playing along with our challenge at Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo piękna
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka